Шосеен велосипед Wilier 0 SLR
- Производител: Wilier
- Код на продукта: E000
- Наличност: В наличност
- 11,000.00 лв.
- Категории: Велосипеди Шосейни
* С предварителна заявка
Подробна информация относно отличия, геометрия, комплектовка, видеа и ревюта може да откриете на следния линк:
https://www.wilier.com/en/my2020/int/racing-bikes/road-bikes/wilier-zero-slr
При запитване, моля посочете кода на продукта, посочен в сайта, размер и цвят.
Велосипедът с който кара професионалният отбор ASTANA
17 варианта на Groupset комплектовка на марките Shimano, Sram, Campagnolo ( посочената цена е с Groupset ULTEGRA DI2)
Удължена гаранция от 2 на 5 години.
Размери на рамката: XS до XXL
Избор от 6 основни цвята + възможност за индивидуално боядисване INFINITAMENTE
Относно срокове на доставка, оферта и запитвания пишете ТУК
Wilier 0 SLR е първият ултра лек състезателен велосипед с дискови спирачки и напълно интегрирани кабели.
WILER 0 SLR капсулира най-сложните концепции за лекота и тотална интеграция в проста естетика. Това са характеристиките, които най-взискателните колоездачи търсят в най-модерните състезателни велосипеди: ултралека лекота, стабилност и контрол на скоростта, спирачна ефективност, електронна трансмисия, висока аеродинамика и пълна интеграция на кабелите.
Всичко кондензирано в безпогрешен стил на Wilier.
Отличителна черта на SLR Wilier 0 е леката му рамка: с тегло под 800 грама. Всъщност, в най-модерната си конфигурация, целият велосипед наклонява везните само с 6,5 кг.
Високите стойности на STW са синоним на производителността в карбоновите рамки. През повечето време добавяме материал, за да увеличим коравината на рамката, като по този начин увеличаваме теглото й. Когато обаче теглото трябва да се намали, рамката и вилката са изложени на риск, а следователно и безопасността при каране.
На SLR Wilier 0, благодарение на сместа от карбон, уникалното позициониране на влакната и строителната технология, ние успяхме да постигнем най-високо ниво на лекота и коравина, надвишаващи стойността на STW на нашите предишни модели Zero.7 и Zero. 6 с 24%.
Някои от технологиите:
EASY FIT SPACERS: висококачествени спейсъри с отвори за жила, който позволяват да се демонтират и монтират без инструменти и без да се засягаж бронята на спирачката, която е интегрирана в кормилото.
SPEED RELEASE THRU AXLE SYSTEM: друга иновация е системата Mavic Speed Release чрез мост, която позволява бързото сваляне на колелото от рамката. По този начин оста не трябва да бъде напълно извлечена от главината на колелото. Това решение значително намалява освобождаването на колелото и времето за поставяне. По време на състезания тази новост съкращава времето за смяна на каплите средно със 7 секунди в сравнение с традиционната система от оси. Избрахме и скоростта на освобождаване чрез ос, за да намалим теглото (само 85 грама на чифт) и да запазим целостта на рамката.
ASYMMETRY BECOMES THE SOLUTION: Предаването на мощност към задното колело не трябва да се подлага на дисперсии, които причиняват загуба на ефективността на педала. За да отговорим на това търсене, създадохме асиметричен заден триъгълник с престоя на седалката под малко по-остър ъгъл отдясно. Това предотвратява страничните трептения поради силата, упражнена от велосипедиста върху веригата, като по този начин се трештенията се превръшат в тяга.
SEATPOST AND CLAMP: Wilier 0 SLR се предлага с нов тип колче от карбонов монокок, специално проектирана за този велосипед. Колчето без стяжка предава неповторим стил и дизайн на велосипеда. Предлага се в две геометрии: едната е с 0 мм OFFSET, а другата с 15 OFSETT, и двете са съвместими със скобата за седалка на Ritchey 1-Bolt. Колчето за седалка е прикрепено към рамката с разширител, разположен вътре в хоризонталната тръба за максимална естетика и аеродинамика.
BALANCE DESIGN: Шест размера на рамката - едно усещане. Секциите на тръбите с различни размери са проектирани да поддържат постоянна твърдост, качество на работа и комфорт при всеки размер на рамката. По-специално, по време на фазата на проектиране създадохме различен раздел за основните тръби за всеки размер на велосипеда, за да увеличим торсионната твърдост и стабилност на рамката.