ПО ПОРЪЧКА.
Избор сред 15 модификации и 4 размера
Посочената цена е за E432SC9U
За повече информация: ТУК
Можете да изпратите своето запитване за индивидуална оферта ТУК, като посочите кода на модификацията
Този MTB с 120 мм ход е проектиран да предостави на Wilier-Vittoria MTB Factory Team модерен и универсален състезателен велосипед, който включва: високопроизводителна амортисьорна система, прецизно управление и безопасност.
От първия момент новият Urta Max SLR ще ви накара да се почувствате като на велосипед, който е идеален за състезания, но също така предлага забавление на най-изискващите пътеки.
Wilier Новата амортисьорна система Urta Max разполага с нова система за амортизация с един ос. Компресионното съотношение е оптимизирано да бъде изключително ефективно на всякакви терени.
Стандартно монтираните Rock Shox и Fox задни амортисьори с 45 мм ход имат компресионни криви, специално съобразени да работят в синергия с коефициента на лоста, избран по време на проектирането.
Има три работни фази: регресивна фаза (по-стегната и по-поддържана); по-реактивна и чувствителна фаза, когато е необходима максимална ефективност по време на педалиране; и финална фаза, която е по-прогресивна, за да се избегне достигането на край на амортисьорния ход.
Wilier Рамка Двата триъгълника, които формират рамката на Urta Max SLR, са направени от HUS-MOD високомодулен въглерод, същия материал, използван за всички топ продукти на Wilier. Максимална твърдост само там, където е необходимо.
Предният триъгълник напълно интегрира кабелите в рамката, но за разлика от по-старите модели, при които тръбите и обтегачите преминаваха през отвори в въглеродните влакна, на Urta Max спирачните, дерейльорни и dropper тръби преминават през главовия ъгъл, подобно на пътни велосипеди. Това решение осигурява изключително чист и елегантен вид на велосипеда и, не на последно място, подобрява общата твърдост в зоната на главовия ъгъл, тъй като отсъствието на отвори гарантира непрекъсната модулност и насоченост на въглеродните влакна.
Задният триъгълник на Urta Max е проектиран с една точка на пивот. Новият конролен лост (укрепен спрямо предишните версии) е проектиран да осигури максимална ефективност на хода на рамката от 120 мм.
Проектиран за по-модерни трансмисии Urta Max SLR е проектиран да поема по-модерни трансмисии на пазара. Може да монтира предна корона до 38 зъба, а стандартният UDH dropout също е съвместим с новите Sram Eagle Transmission комплекти.
Телескопичен седалков пост като стандарт Urta Max SLR напуска фабриката в Росано Венециано с 31,6 мм телескопичен седалков пост. Всеки размер има телескопичен седалков пост с посветен ход: 100 мм ход за размери S и M; 125 мм ход за размери L и XL.
Максимална защита на рамката За да защитим задния триъгълник и лагерите му, сме проектирали специален гумен капак, който, когато е инсталиран в зоната, където се срещат триъгълниците на рамката, предотвратява наслояването на кал, мръсотия и отпадъци, което да повлияе на надеждността и живота на рамката в дългосрочен план.
Пространство за гуми Задният триъгълник има 70 мм пространство за монтиране на най-модерните офроуд гуми до 2,4” – идеални за всякакви видове кроскънтри пътеки.
Wilier Геометрии Геометрията на Urta Max е проектирана и оптимизирана да монтира вилка с 120 мм ход, с цел да поддържа състезателната позиция на карача, т.е. намалена и събрана.
За това сме намалили stack-а до минимум, удължавайки reach-а и запазвайки долната част на рамката по-ниска. Това решение позволява на карача да остане събран на велосипеда, позиция, която осигурява по-добра производителност.
В детайли, за размер M, stack-а е 598 мм, а reach-а е 443 мм, докато ъгълът на управление е по-отворен с 67,5°, а ъгълът на седалковата тръба е вертикален 75°.
С тези стойности, резултатната междуосие (т.е. разстоянието между центровете на предното и задното колело) е по-голяма от предишния модел Urta. Всичко това предоставя на карача по-голямо усещане за безопасност при каране и агресивност в позиция за натиск.
Wilier Urta Max BAR И накрая, за въглеродния модул има новия Urta Max Bar монообков въглероден кормило. Кормилото е напълно интегрирано с рамката – както при пътни продукти – благодарение на специални посветени дистанционери. Нивото на комфорт остава високо благодарение на използвания материал: HUS-MOD високомодулен въглерод с изключителната си способност да поглъща всички микро вибрации, генерирани от карането по неравни терени.
Особената отрицателна наклоненост на стъблото на кормилото (-27°) гарантира на карача събрана позиция, която ще осигури по-мощно педалиране по време на фазата на натиск, при техническо изкачване и когато се прехвърля.
Wilier Wilier Urta Max SLR + RockShox FLIGHT ATTENDANT Освободете ума си. Фокусирайте се върху скоростта. Flight Attendant опростява вземането на решения в моментите на напрежение, като мигновено променя състоянията на амортисьора за максимална производителност. Това подобрява ефективността на вашия велосипед за част от секундата. По време на изкачвания, спускания и всичко между тях, Flight Attendant максимизира способността на амортисьора и минимизира умората при вземане на решения.
Flight Attendant работи с AXS Wireless Technology. SRAM AXS е единствената система, която предлага чист, безкабелен дизайн. Този безжичен комуникационен протокол позволява на компонентите на Flight Attendant да получават данни за мигновеното оптимизиране на настройките на амортисьора.
RockShox е представил функцията "Adaptive Ride Dynamics", за да оптимизира реакцията на карача. Тази система, захранвана от интелигентен алгоритъм, се адаптира към поведението на карача и педалиране. Използвайки данни от предишни карания, тя изчислява и различава различните зони на персонализирани физически усилия в реално време, без необходимост от ръчно вмешателство. Въпреки това, за да се възползвате напълно от тази функция, е необходим пълен комплект Sram компоненти, включително Sram Transmission AXS заден дерейльор и измервател на мощност Quarq.
Wilier Wilier Олимпийско издание Olypop Двама от нашите състезатели от Wilier-Vittoria MTB Factory Team бяха избрани за своите национални отбори, за да изпълнят мечтата на всеки атлет.
Можехме ли да пропуснем възможността да подготвим специален велосипед за Симоне Авондето и Софие Педерсен? Разбира се, че не.
С гордост ви представяме OlyPop – цветова схема, посветена на най-популярното спортно събитие.



